Saturday, March 8, 2014

از اون وقت تا حالا به هیچ کدوم زنگ زدی یا رفتی خونشون


از اون وقت تا حالا به هیچ کدوم زنگ زدی یا رفتی خونشون
نمی دونم ! مامانش بهش می گوید: همونی که به همه ی مجله ها گفتی بگو. نیکی کمی فکر می کند و بعد و با هیجان می گوید: آهان روز تولدم بود آقای عطاران برام "بیبی بورن"(Baby Born) از اینا که حموم می کنه خردیدند. همه شون کادو خریدند برام. خانم نظری هم باربی خرید برام.
مامان نیکی: بله تله فیلم "لانه" با آقای اکبر عبدی و... نیکی ادامه می دهد: ارژنگ امیر فضلی و نصرالله رادش.
با برادرم. injury report form با برادرم فوتبال بازی می کنم. مادرش توضیح می دهد که دختر خاله ها پسر خاله ها و... نیکی بزرگ هستند و با برادر سیزده ساله اش نیما بازی می کند. نیکی در ادامه می گوید: آهان با مامان بزرگم هم بازی می کنم ! می گم بیاد باهام "لگو بازی" کنه.
سرزمین عجایب رفتم. قلعه سحرآمیز هم یکبار رفتم. مامان نیکی: کلا جایی که با بازی سر کار داره خیلی بهش خوش می گذره. یک دفع اینقدر بازیگوشی کرد که آخری دیگه خبرنگار دستاشو گرفته بود و با هم چرخ و فلک بازی می کردند !
خمیر بازی لگو بازی فوتبال نقاشی باربی بازی مامان بازی ماشین بازی. مامان نیکی: کلا تو خونه خیلی بازی می کنه یعنی کاری به کار من نداشته باشه خیلی آزار و اذیت برای من نداره. نیکی دوباره چیزی یادش می یاد: آهان بعضی موقع ها که برادرم لپتابشو به من می ده می رفتم با اون نقاشی می کردم.
آهان injury report form پفک آدامس پفیلا.
سلام به همه ی دوستای گلم.امیدوارم که از وبلاگم خشتون اومده باشه.من موضوع این وبو حدودا آزاد گذاشتم ولی بیشتر مربوط به بازیگراست.مخصوصا به بازیگرای نسل جوون. راستی نظرم یادتون نره... صفحه نخست پروفایل مدیر وبلاگ پست الکترونیک آرشیو وبلاگ عناوین مطالب وبلاگ نوشته های پیشین خرداد 1388 اردیبهشت 1388 فروردین 1388 اسفند 1387 بهمن 1387 دی 1387 آذر 1387 آبان 1387 پیوندها مهتاب جونم ساراجون و نيوشاي عزيز فرزانه گلم نازززززززززززززززززز گلم زيست(وب injury report form خودم) پرستوووووووووو جونم ستاره ي عزيز حسنا جون گالري عكس هاي زيبا ساناز جون صفا 30تي كرج عشقولانه ی (زانیار) مارال ام.اس.اچ الهه جون فاطمه جون و سیاوش خیرابی سياوش رپر miley montana
 

MORE



No comments:

Post a Comment